Sunday, February 08, 2009

AYUH NYATAKAN BANTAHAN

  1. UMNO Bahagian Hulu Langat akan menganjurkan Perhimpunan Aman membantah kebiadaban Karpal dan sekutunya, juga keceluparan Harakahdaily.net mengutuk dan menghina DYMM Sultan Perak.
  2. Perhimpunan ini akan diadakan pada ISNIN 9 FEB JAM 5.00 PTG DI PERKARANGAN PLAZA CITRA, KAJANG.
  3. Kepada semua umat Melayu, apakah kita masih sanggup untuk berdiam diri. Apakah kita masih dengan sikap "tidak apa" kita dan hanya melihat perlakuan kurang ajar ini berterusan?
  4. Apakah Melayu hanya pendekar dan panglima di kedai kopi saja dan berputih mata bila maruah bangsa dipijak dan dihina?
  5. Atau apakah Melayu sekarang sudah hlang taringnya? Sudah selesa dengan kehidupan yang sebegini? Atau adakah Melayu sudah menjadi bangsa yang berjiwa kecil, pengecut dan menjadi lembu yang sudah diikat hidungnya...??
  6. Sedarlah wahai bangsaku, Cina Laknat dan Hindu Paria sedang memperlekehkan kita. Bangunlah dari tidur, bukalah mata dan lihatlah bahawa Melayu semakin hilang kuasanya, semakin dihina dan dicerca, semakin dipertikai hak dan kedaulatannya. Apakah Melayu sanggup untuk merempat dibumunya sendiri..? Lupakah kita bahawa tanah ini adalah TANAH MELAYU...???
  7. Dayuskah Melayu..?
  8. Ajaklah, jemputlah seramai mana Melayu, hadirlah ke perhimpunan aman esok, sekurang-kurangnya umum akan melihat bahawa bila sampai waktunya, bila ada keperluan, bila maruah dan kedaulatan bangsa dihina dan dipertikai, MELAYU AKAN BERSATU, MELAYU AKAN TETAP MEMPERTAHANKAN HAKNYA, MELAYU AKAN MENENTANG SEGALA BENTUK PENGHINAAN...
  9. Tunjukkanlah kepada umum bahawa JANGAN SESEKALI BERANI MENCABAR KEKUATAN DAN KESEPAKATAN MELAYU...!!!
  10. HIDUP MELAYU...!!!

No comments: